- Tibia-pl http://www.tibia-pl.pun.pl/index.php - Skrypty http://www.tibia-pl.pun.pl/viewforum.php?id=8 - Coś w stylu pokedexa http://www.tibia-pl.pun.pl/viewtopic.php?id=14 |
Admin - 2010-03-26 23:45:49 |
Jest to coś w stylu pokedex'a, czyli bierzemy use danym przedmiotem na potwora i wyświetlają nam się o nim bardzo dokładne informacje. Jeżeli skrypt Wam się spodoba mogę również dodać informację na temat summonów robionych przez potwora oraz informacje o jego atakach. Kod:local config = { needQuestToUse = false, --true jeśli potrzeba questa aby używać questStatus = 567890, -- wartość storage questa, jeśli wyżej true showItem = 2148 --jaki item ma być widocznym w otwieranej książce } function onUse(cid, item, fromPos, itemEx, toPos) local monsterInfo, loot, childLoot = {}, {}, {} local monster = itemEx.uid local infos = 0 local text, lootText, childLootText = "", "", "" if(config.needQuestToUse == true) then if(getPlayerStorageValue(cid, config.questStatus) == -1) then doPlayerSendTextMessage(cid, 22, 'You need finish quest to use this item.') return true end end if(isMonster(monster) == false) then doPlayerSendTextMessage(cid, 22, 'You can only use it on monsters.') return true end infos = getMonsterInfo(getCreatureName(monster)) loot = infos.loot childLoot = loot[#loot].child for k, v in ipairs(loot) do lootText = lootText..""..getItemNameById(v.id)..", chance: "..(tonumber(v.chance)/100)..'\n' end for k, v in ipairs(childLoot) do childLootText = childLootText..""..getItemNameById(v.id)..", chance: "..(tonumber(v.chance)/100)..'\n' end monsterInfo = { ' '..infos.name..'\n', ' Informations:\n\n', 'Health points: '..infos.healthMax..'\n', 'Experience: '..infos.experience..'\n', 'Speed: '..infos.baseSpeed..'\n', 'Armor: '..infos.armor..'\n', 'Defense: '..infos.defense..'\n\n', ' Special informations:\n\n', 'Summonable: '..convertBoolToString(infos.summonable)..'\n', 'Illusionable: '..convertBoolToString(infos.illusionable)..'\n', 'Convinceable: '..convertBoolToString(infos.convinceable)..'\n', 'Summonable: '..convertBoolToString(infos.summonable)..'\n\n', ' Loot:\n\n'..lootText..'\n', ' Loot in bag:\n\n'..childLootText } for k,v in ipairs(monsterInfo) do text = text..""..v end doShowTextDialog(cid, config.showItem, text) return true end function convertBoolToString(bool) if(bool == true) then return "Yes" else return "No" end end Teraz w data/actions/actions.xml dodajemy: Kod:<action itemid="tutaj_id_item_ktory_ma_sprawdzac" event="script" value="dex.lua"/> |
gm bobik - 2010-03-27 13:43:22 |
Skrypt jest fajny na pewno dodam go do mojego otsa |
Admin - 2010-03-28 21:13:29 |
Prosze dodaj :) Jak chesz to ci jeszcze załatwię fajny silnik :) |